דלג לתוכן העמוד
חיפוש לעמוד הפייסבוק שלנו לעמוד האינסטגרם שלנו צור איתנו קשר באמצעות וואטסאפ חיפוש תפריט

לרשת המתנ"סים נשר דרוש/ה מנהל/ת מרכז ידע עירוני ב- %100 משרה

לרשת המתנ"סים נשר דרוש/ה מנהל/ת מרכז ידע עירוני ב- %100 משרה

הגדרת תפקיד:

כחלק מחזון העירייה ורשת המתנ"סים, השואפים לקדם חדשנות, חינוך איכותי ושיתופי פעולה קהילתיים, מרכז הידע העירוני משמש כמרחב ייחודי ללמידה, יצירה, וטכנולוגיה מתקדמת. תפקיד המנהל/ת כולל ניהול המרכז, המשלב חללי עבודה משותפים, סדנאות יצירה, אולפן הקלטות, ציוד טכנולוגי מתקדם, וספרייה קהילתית פעילה. כמו כן, המנהל/ת יקדם/תקדם שיתופי פעולה עם מחלקת המחקר והפיתוח של מחלקת החינוך לטובת פיתוח ממשקים ופעולות עם מוסדות החינוך בעיר.

השכלה:

· תואר אקדמי בתחום החינוך, קהילה, או ניהול.

· יתרון לבעלי/ות הכשרה בספרנות או מידענות.

· יתרון לתואר שני בתחומים רלוונטיים.

ניסיון

· ניסיון של שלוש שנים לפחות בהובלת תהליכי למידה משמעותיים, ניהול פרויקטים, וקידום עשייה קהילתית מגוונת.

· יתרון לניסיון בעבודה במרכזים המשלבים למידה, עבודה ופעילויות קהילתיות.

· עדיפות לניסיון בתחומי חדשנות, למידה טכנולוגית, וקידום קריאה ואוריינות.

תחומי אחריות:

· ניהול הפעילות השוטפת של מרכז הידע, כולל תחזוקה, ארגון סדנאות, אירועים ותכנון שנתי.

· פיתוח הספרייה הקהילתית ועידוד השימוש בה, תוך שימת דגש על קידום קריאה, אוריינות שפתית, והנגשת שירותים לכלל האוכלוסיות בעיר.

· עבודה שוטפת עם מחלקת המחקר והפיתוח של מחלקת החינוך לטובת פיתוח ממשקים ושיתופי פעולה עם מוסדות החינוך בעיר.

· יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים ותושבים לקידום פעילויות חינוכיות וקהילתיות.

· ניהול והפעלת הטכנולוגיות החדשניות במרכז, כולל הדפסה תלת-ממדית, מציאות מדומה, ואולפן הקלטות.

· גיוס ושילוב מתנדבים, תלמידים ובני נוער בפעילות המרכז.

· עבודה עם מחלקת השיווק לשיפור הנגשת הפעילויות, הגברת המודעות למרכז והרחבת המעורבות הקהילתית.

· אחריות לניהול התקציב והבטחת עמידה ביעדים כלכליים ומקצועיים.

· קידום יוזמות לעידוד קריאה ושימוש במשאבי הספרייה עבור כלל הגילאים

כפיפות:

למנכ"לית רשת המתנ"סים נשר

כישורים נדרשים:

· בעל/ת רכב ורישיון נהיגה בתוקף – חובה.

· יכולת ניהולית גבוהה והובלת צוותים.

· יכולת עבודה במצבים משתנים, לרבות הנחיה ועבודה עם צוות עובדים.

· כישורי תכנון, ארגון וביצוע, כולל ניהול ומעקב תקציב.

· שליטה בטכנולוגיות חדשניות ויכולת להנגישן לקהלים מגוונים.

· כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ.

· יכולת ליצירת קשר בין-אישי מצוין ושיתוף פעולה עם חברי הקהילה.

· יכולת לקיים מו"מ עם מוסדות וגורמים שונים.

· יוזמה, יצירתיות ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה.

· גמישות ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי הצורך.

קורות חיים בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים לדרישות התפקיד יש להגיש במייל: [email protected] עד לתאריך 31.12.2024 בשעה 12:00 תוך ציון שם המשרה.

היקף משרה:

100% משרה, נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ועבודה מאומצת ככל שיידרש.